Avatar billede peppino Nybegynder
23. juli 2003 - 22:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MySQL til MySQL

Hej.

På min computer har jeg MySQL installeret og det har jeg også på mit hotel. Nu er det sådan at jeg har tilføjet dataer til den MySQL som jeg har på min computer, hvordan får jeg de dataer over på mit hotel???

Håber I forstår.

/Peppino
Avatar billede ahv Nybegynder
23. juli 2003 - 22:11 #1
Du skulle vel aldrig bruge PHPMyAdmin?
Avatar billede ahv Nybegynder
23. juli 2003 - 22:12 #2
Via dette kan du nemlig gå ind i din database -> export -> Kun data, så for du det flot ud kalr til at indsætte via et sql dump på den anden.
Avatar billede peppino Nybegynder
23. juli 2003 - 22:13 #3
Det er asp jeg bruger, jeg har prøvet med www.aspadmin.dk men det virker ikke på min computer
Avatar billede peppino Nybegynder
23. juli 2003 - 22:33 #4
Jeg har selv fundet en læsning
Avatar billede peppino Nybegynder
23. juli 2003 - 22:42 #5
Det er bare ikke lige den bedste
Avatar billede peppino Nybegynder
23. juli 2003 - 22:51 #6
F*** jeg har jo kommet til at give dig point, ahv jeg kunne vel ikke få dem tilbage??? Eller kan du ikke svare på mit spm. jeg bruger MySQL Control Center.
Avatar billede peppino Nybegynder
23. juli 2003 - 23:26 #7
jeg har fået aspadmin til at virke, behold du bare point