Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2003 - 12:28 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

lidt hjælp?

jeg har nu prøvet et par dage hvor jeg har læst et par guides om hvordan man laver en wap-side, men uden held =(
hver gang har min telefon bare givet beskeden:  Cannot display malformed content. så nu vil jeg så gerne spørge om der er nogen der vil skrive koderne til en side hvor der bare står lidt tekst... jeg regner ikke med at det er en specielt svær opgave, så jeg har kun givet 100 points. håber der er nogen der vil hjælpe...
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
24. juli 2003 - 12:32 #1
Min index.wml

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" "http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml">

<wml>
  <template>
      <do type="options" name="prev" label="Back">
        <prev/>
      </do>
  </template>
  <card title="MindBlower WAP" id="first">
      <p align="left">Hi and welcome to the mobile solution of MindNet <br/>
        <br/>
        <a href="gallery.wml">Galleries </a>
        <br/>
      </p>
  </card>
</wml>
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2003 - 12:34 #2
tester lige...
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2003 - 12:36 #3
your client is not allowed to acces the requested object ???
Avatar billede medions Nybegynder
24. juli 2003 - 12:42 #4
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2003 - 12:47 #5
er det bare mig der er dum eller? for jeg fatter keine af hvor de vil have en til at skrive chmod o+r filename ??
Avatar billede medions Nybegynder
24. juli 2003 - 12:51 #6
chmod er en konfiguration du skal lave på din Apache / IIS server!

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
24. juli 2003 - 12:53 #7
Altså kort og godt, din Webserver er ikke sat ordentlig op til WAP!

//>Rune
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2003 - 12:55 #8
ffs jeg havde webdomain mere end før! men i har jo gjort det i skulle. her er jeres points
Avatar billede medions Nybegynder
24. juli 2003 - 12:58 #9
Mange tak hr.
Thx 4 Poinz

//>Rune