Avatar billede phillips82 Nybegynder
25. juli 2003 - 00:50 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Fortolkning af "By af Glas" af Paul Auster

Hej.
Jeg har lige læst romanen "By af Glas" af Paul Auster.
Der er selvfølgelig en del spørgsmål, som stiller sig selv i slutningen.

Jeg søger en side (gerne engelsk), som giver en god fortolkning på denne roman.

Tak!

PS: Dette er IKKE til en skole opgave, men kun til privat brug!
PPS: Jeg kan godt fortolke, men jeg har brug for "professionelt indput" til denne.
PPPS: Kommentarer som ikke har noget at gøre med mit spørgsmpl frabedes, tak!
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
25. juli 2003 - 01:19 #1
Sitet kræver at man registerer sig for at få den fulde, gratis version :-)

http://www.getfreeessays.com/show_essay/56344.html
Avatar billede esbenrt Nybegynder
25. juli 2003 - 05:43 #2
med fare for at spørge dumt:
har du også læst de andre bøger i NY-trilogien?

ikke at de giver et svar, men de er også meget interessante
Avatar billede phillips82 Nybegynder
25. juli 2003 - 11:04 #3
esbenrt: Jeg har læst "Genfærd" og skal til at starte på "Det Aflåste Værelse"
Avatar billede phillips82 Nybegynder
26. juli 2003 - 18:20 #4
Du får 20 points for svaret.

Det er et meget lille, og egentlig lidt dårlige essay, som ikke giver så mange svar.

Men tak for forsøget!