Avatar billede peppino Nybegynder
27. juli 2003 - 19:22 Der er 18 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering af Peppino.dk

Hey.

Hvad synes I om http://www.peppino.dk ???

Jeg vil godt have at vide hvad der er godt og hvad der er skidt.

Tak
/Peppino
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2003 - 19:25 #1
http://www.peppino.dk/default.asp?sid=a

Det er skidt.

Navigationen er overskuelig. Det er godt.
Avatar billede peppino Nybegynder
27. juli 2003 - 19:29 #2
Hvorfor er der altid nogen der gør det der??? :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2003 - 19:30 #3
Når du nu ved, at nogle altid gør det, hvorfor validerer du så ikke input? :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. juli 2003 - 19:30 #4
(1) Pepino overskriften er presset alt for meget ind i venstre kant

(2) En meget enkel og let overskuelig side

(3) Fint at man hele tiden kan se hvilken side man er inde på
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2003 - 19:31 #5
Man kan tilsyneladende også sende en mail uden at udfylde nogle felter i formen. Jeg ville ikke hyre dig :)
Avatar billede superanden Nybegynder
27. juli 2003 - 19:31 #6
den er et og overskuelig, flot arbejde.
Avatar billede peppino Nybegynder
27. juli 2003 - 19:34 #7
mercur8>> Fordi jeg glemmer det hele tiden. Det med mail det har jeg glemt at lave
Avatar billede docks Nybegynder
27. juli 2003 - 19:36 #8
Det er nemt og overskueligt at navigere rundt, men det er også svært at give en vurdering uden at vide hvad/hvem din målgruppe er!

Under alle omstændigheder synes jeg at du skal omformulere din tekst så det ikke lyder så hverdagsagtig...

Min umiddelbare indtryk er at det virker "uproffesionelt" den måde du har formuleret dig på, men så igen kan det også være at det er med vilje for at ramme din målgruppe ?!?

Colman de Silva | Multimedie Udvikler | http://de-silva.dk
Avatar billede overchord Nybegynder
27. juli 2003 - 19:37 #9
Designet er godt, meget klar, gode kontraster.

Jeg ynes dog at billederne i venstre side er lidt kedelige, isaer under referencer. Kontakt siden's billede er ok, men jeg villen ok proeve at finde nogle lidt mere interessante billeder, isaer fordi billedet ligger saa kraftigt i fokuspunktet naar man start med at laese siden.

Paa reference sidne har du to navne i fed som meget ligner fonten til links. Lidt forvirrende.

Maa jeg foreslaa at du ogsaa laegger en "normal" email adresse og evt tlf paa din kontakt-side. Hvis du vil have kunder er det nemmere for dem at emaile til en adresse fremfor at skulle ind paa siden hver gang.

Rent sprogligt kan siden ogsaa godt taale en afpudsning. Du skal nok beslutte dig for at det skal vaere en professionel profil af dine kompetencer eller lidt mere jovialt og all-round om dig selv og hvad du gaar og laver (altsaa en personlig hjemmeside).
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
27. juli 2003 - 20:08 #10
WOW... fed side! - gid jeg kunne lave sådan en hjemmeside.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. juli 2003 - 20:12 #11
docks >> Ifølge reglerne (www.eksperten.dk/regler.phtml) §2.1.6:

Det er ikke tilladt gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur.
Avatar billede peppino Nybegynder
27. juli 2003 - 20:25 #12
mercur8>> Det med mail er nu rettet
Avatar billede peppino Nybegynder
27. juli 2003 - 20:26 #13
mercur8>> Den med http://www.peppino.dk/default.asp?sid=a er også rettet
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2003 - 20:31 #14
Glimragende :)

Lige en lille bøf:

"Udfuld venligst alle felterne"
    ^
Avatar billede peppino Nybegynder
27. juli 2003 - 20:33 #15
mercur8>> Så er det også rettet :-)
Avatar billede docks Nybegynder
27. juli 2003 - 20:48 #16
jakobclausen>> Det var jeg slet ikke klar over - det er bare min signatur, men det er hermed noteret... det var slet ikke tænkt som reklame... :(
Avatar billede tullejr Nybegynder
28. juli 2003 - 02:10 #17
Flot arbejde med farverne. Bare synd at de allerede i er MySQL's logo... :)
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
28. juli 2003 - 10:46 #18
Nooo - crap. Det havde jeg sq ikke lige tænkt på.
Avatar billede tullejr Nybegynder
28. juli 2003 - 11:59 #19
ang. min tidligere kommentar...

det er ikke negativt ment, men det jeg tænkte på da jeg så siden, var, hvor er delfinen? Og det er måske ikke så fedt at andre mennesker tænker på et andet produkt når de ser din side :)
Avatar billede peppino Nybegynder
28. juli 2003 - 14:00 #20
overchord>> Det er ikke noget jeg vil leve af så det er ikke en professionel side det er nok mere en personlige hjemmeside hvor der står hvad jeg kan. Så jeg tror lige jeg vil lave teksten om :-)
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
28. juli 2003 - 15:09 #21
Da jeg så overskriften "Vurdering af Peppino" troede jeg det var en hjemmeside for en pizza restaurant ;).. men den er okay flot og meget venligt + nem at ´finde rundt i .. måske skulle du gøre lidt mere ud af "Peppino" banneret`