Avatar billede gretaj Nybegynder
27. juli 2003 - 21:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mangler virtuel hukommelse

Jeg får hele tiden fejlmeddelelser om, at jeg mangler virtuel hukommelse, og at min swapfil er for stor. Når det sker, fryser min computer helt, og jeg bliver nødt til at koldstarte.

Kan nogen forklare dette problem, og skære det ud i pap, så jeg kan forstå det, og få det rettet?
Avatar billede jpvj Nybegynder
27. juli 2003 - 21:24 #1
Du højreklikker på Denne Computer og klikker på Egenskaber

Vælg fanebladet Avanceret og klik på den øverste knap (US: Performance options).

Nederst kan du sætte din swapfil størrelse.
Avatar billede kim Nybegynder
27. juli 2003 - 21:31 #2
under avanceret trykker du på skift så vælger du en ny størrelse ved start og en max størrelse og trykker på definer.
Avatar billede jpvj Nybegynder
27. juli 2003 - 21:37 #3
ok kim - så skulle det vist være HELT klart :-=)
Avatar billede gretaj Nybegynder
27. juli 2003 - 21:44 #4
Tak for hjælpen til jpvi, nu ser det ud til at virke:-O)
VH gretaj