Avatar billede stigers Juniormester
12. december 2000 - 21:12 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

format c: (hvilke kommandoer?)

hvilke kommandoer er det nu man bruger efter format c:? f.eks. til hurtig formattering...
Avatar billede handmade Nybegynder
12. december 2000 - 21:16 #1
format c: /q (quick)
Avatar billede 12tri Nybegynder
12. december 2000 - 21:36 #2
Og evt fdisk til opdeling af hd
Avatar billede jimsim Nybegynder
12. december 2000 - 21:50 #3
en anden gang kan du skrive format /? og så får du de muligheder der er.
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. december 2000 - 21:52 #4
Når du står i kommando-prompten, prøv da at skrive:

C:\\>FORMAT C: /?

og tryk [Enter]. Så får du listet de muligheder der er med kommandoen \"format\". Eller med alle kommandoer, for den sags skyld. Dette kan du også bruge i Windows:

Start->Kør

Skriv i kommandolinien:

DIN KOMMANDO /?

og se dine muligheder. Det er meget nyttigt, når man f.eks. skal installere.
Avatar billede stigers Juniormester
12. december 2000 - 22:10 #5
jeg gav point efter formulering af svar og her var det altså steen hansens svar der var lidt mere uddybende... OK???
Avatar billede stigers Juniormester
12. december 2000 - 22:10 #6
P.s. Tak for hjælpen!
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. december 2000 - 22:13 #7
10-4 :o)
Avatar billede handmade Nybegynder
12. december 2000 - 23:46 #8
Ja, selvfølgelig - jeg angav bare den switch du efterlyste :)