Avatar billede kamazo Nybegynder
29. juli 2003 - 16:14 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Skærm tænder ikke.

Hej Eksperter.
Jeg har lige renset mine kølere med et produkt der hedder Air duster, og ja jeg tog dem ud af maskine før jeg brugte den.

Da jeg havde sat kølerne i, frøs den under Windows XP opstart, den kom frem med MSN også frøs den. Jeg gik ind i bios og "Load default settings", og nu er der slet intet skærmbilled.
Jeg har skiftet ram ud, skiftet grafikkort ud, og prøvet at tage bios batteriet ud og tænde og slukke igen, men det virker ikke.

Nogle forslag ?

Motherboard: Soltek SL-85DRV2
GFX: GForce 4 Ti4200
RAM: 2x512 DRR PC 2700
Avatar billede kamazo Nybegynder
29. juli 2003 - 16:15 #1
CPU: P4 2 ghz
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 16:41 #2
har du prøvet at skifte driver til grafikkortet
Avatar billede peet-49 Novice
29. juli 2003 - 16:47 #3
Tjek om køleren til CPU sidder rigtigt.
Avatar billede smikkel Nybegynder
29. juli 2003 - 18:00 #4
Check lige om din CPU sider som den skal, prøv evt. at tage den ud og igen, check også din køler igen som peet49 skriver
Avatar billede kamazo Nybegynder
29. juli 2003 - 18:12 #5
det er tjekket, og det gør den, men !!! det burde ikke forhindre den i at vise et billed, selvom det ikke er godt for CPU'en
Jeg har testet CPU'en i et andet motherboard og den virker... plus ram og gfx.
Avatar billede kamazo Nybegynder
29. juli 2003 - 18:13 #6
lrd: Jeg synes det er et tåbeligt svar/kommentar?
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 23:45 #7
hvad er problemet lige???
Avatar billede peet-49 Novice
30. juli 2003 - 08:56 #8
Tag alt fra undtagen ram-grafikkort og cpu, starter den ikke der, må dit bundkort være strøget.
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 08:57 #9
har du læst teksten, og ikke kun overskriften ?
jeg siger; Skærmen tænder ikke når jeg starter maskinen, så kommer du med et svar som er så lamt; "har du prøvet at skifte drivere til grafikkortet"
Hvordan synes du selv det går ?
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 09:02 #10
Hvad er det for en måde at svare på!!! Folk forsøger at hjælpe dig og så svare du så svinks. Tror du ikke du skal være glad for at folk forsøger at ordne DIT problem
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 09:05 #11
LOL MAAAND !!!!!!!! Det er jo dig der kommer med et TÅBELIGT SVAR.

Hvordan skifter man så grafikkort drivere uden at have et skærmbillede ?!!?!??!?!?!?!!!?!?!?!??
Avatar billede riversen Nybegynder
30. juli 2003 - 09:07 #12
kamazo: hold dine indlæg i en sober tone, ok
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 09:10 #13
Ehm, riversen, for det første skal man ikke svare hvis man ikke har læst teksten, og hvordan synes du selv svaret "Har du prøvet at skifte drivere til grafikkortet" lyder ? For mig lyder det som en der bare skulle skrive noget, for det giver da ingen mening. tåbeligt er et pænt ord, kunne sagtens havde brugt andre ord.
Jeg venter på svar fra ham, når han mener man kan skifte drivere uden at have skærm...
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 09:10 #14
billede
Avatar billede riversen Nybegynder
30. juli 2003 - 09:13 #15
kamazon: det ændrer ikke på du skal holde dine indlæg i en sober tone uanset hvor dum du synes en kommentar er
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 09:14 #16
Jammen du må da meget undskyld jeg ikke fik det hele med ok!!

Men at begynde at bruge disse ord er da fuldstændig unødvendig!
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 09:16 #17
http://www.eksperten.dk/spm/228255

Jeg kan oz se du døjer med at styre dine egne ting!
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 09:23 #18
så skal jeg nu til at finde sager som du har lavet fucked i ? Den her er jo allerede til grin. lukker det her SPM, tak for de seriøse svar, lrd svar var til grin.
Avatar billede riversen Nybegynder
30. juli 2003 - 09:26 #19
kamazo: stop med de nedsættende ord eller bliv anmeldt
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 09:26 #20
Anmeldt
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 09:28 #21
hehe, CO-admins, bare luk min account, kan ikke klare folk som bare skyder et svar ud i luften og håber det er rigtigt.
Jeg lukker selv min konto, så VI SARS !!!!!
Avatar billede riversen Nybegynder
30. juli 2003 - 09:29 #22
fint

lrd: du kan bare lave tilføjelsen ;-)
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 09:30 #23
*LOL*
Avatar billede claw Nybegynder
30. juli 2003 - 09:41 #24
Kamazo er fucked i hovedet.
Avatar billede riversen Nybegynder
30. juli 2003 - 09:49 #25
claw: det gælder også for dig mht. sober tone
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 09:51 #26
lrd, Azzo, hvad jeg skrev for et år siden kan være fuldstændig ligemeget. Jeg tar selv en snak med CO admin, tåbelige svar synes jeg ikke hører til her.
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 09:51 #27
Tak for hjælpen peet49 , endnu engang...
Avatar billede peet-49 Novice
30. juli 2003 - 09:54 #28
Selv tak.
Avatar billede riversen Nybegynder
30. juli 2003 - 09:54 #29
kamazo: husk at nævne du selv overtræder regel 2.2. så de kan deaktivere dig eller slette dine indlæg
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 09:59 #30
riversen, hvad er det lige du blander dig for ? Du har kun skrevet herinde for at støtte lrd, åbenbart ? Svaret er jo et skud ud i luften, som folk ikke kan bruge til noget, og jeg, finder det stadigvæk morsomt.
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 10:00 #31
Må de meget gerne, der er kun få personer herinde som giver nogle ordenlige svar.
Avatar billede riversen Nybegynder
30. juli 2003 - 10:02 #32
kamazo: fordi du ikke overholder reglerne. LRD plejer at være en af de få personer...vi kan alle kikse undtagen dig, så slap af med at rakke ned.
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 10:03 #33
Tror du ikke snart du skal slappe lidt af Kamazo!! Synes du ikke det er at overreagere en smule det her... Du kunne jo afvise mit svar uden at skulle svine en anden bruger til! Ta dog og lære at trække være lidt inden du flipper ud over en bagatel. Gider simpelthen ikke spilde mere tid på dette. Anmeld mig til coadmin og se hvad de mener om sagen istedetfor at blive ved at tvære rundt i det samme
Avatar billede kamazo Nybegynder
30. juli 2003 - 10:05 #34
lrd, du startede ligesom denne krig, men at "kommentere" et af mine gamle spm.
Nu har jeg set på din liste, og det er da ikke noget at prale af. Venter på e-mail fra CO admin.
Avatar billede snowball Novice
01. august 2003 - 12:35 #35
Der er ikke så meget andet at sige i denne sag end at i alle skal snakke pænt til hinanden. LRDs kommentar 29/07-2003 16:41:18 er måske lidt malplaceret og kunne tyde på han ikke lige har læst spørgsmålet ordenligt, men det er bestemt ikke grund nok til at kamazo kan fare op på den måde !

Snowball / CoAdmin
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 12:41 #36
30/07-2003 09:14:05 derfor denne
Avatar billede kamazo Nybegynder
04. august 2003 - 10:01 #37
whatever.