Avatar billede matz Nybegynder
29. juli 2003 - 23:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logitech Webcam

Nogle her som ved om man kan køre det her Logitech webcam med USB 1.0 ?

http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&contentid=5042&crid=4&detail=2&countryid=4&languageid=15
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
30. juli 2003 - 00:00 #1
Det ville være angivet i de tekniske specifikationer, hvis det var USB2. - Hvis du samtidigt kigger på minimumskravene, som er en 400 Mhz maskine, så er sådan en maskine ihvertfald slet ikke født med USB2 :-)

http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/products/document&CRID=322&contentid=4715&contentid2=6023&showalldocuments=0&countryid=4&languageid=15
Avatar billede matz Nybegynder
30. juli 2003 - 00:04 #2
hehe ja okay, men jeg ville lige spørge da der bare stod USB også ik mere :D

Men tak for svaret...så behøver jeg ik købe flere USB porte.. :)
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
30. juli 2003 - 00:13 #3
Ikke foreløbig ;-)
Avatar billede robotten Praktikant
30. juli 2003 - 13:50 #4
- kig lige dine få åbne spm. igennem, tak.
Avatar billede matz Nybegynder
30. juli 2003 - 14:37 #5
Tag nu lige og slap af med de åbne spm.!

Jeg skal jo nok lukke dem, ellers havde jeg jo slet ikke lukket nogle af mine spm. endnu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og lad vær med at komme med sådan en åndssvag kommentar igen til mig, jeg har forhelvede kun 25 point ude!
Avatar billede robotten Praktikant
30. juli 2003 - 14:43 #6
Du bedes venligst skrive i en mere sober tone. Sådanne vendinger er ikke ønskværdige i et forum.
Avatar billede matz Nybegynder
30. juli 2003 - 14:52 #7
Og du bedes ikke minde en om at man har 3 åbne spm. !
Avatar billede robotten Praktikant
30. juli 2003 - 15:01 #8
Godt, at du lige får kigget på det.

Nu deltager jeg ikke i følgende spm.:
http://www.eksperten.dk/spm/327073

Men der nogle venlige sjæle, der afventer respons fra dig af. Vil mene, at det burde du nu give dem, eftersom de har forsøgt at hjælpe dig.

Men ellers over and out herfra ;)