Avatar billede lap Nybegynder
30. juli 2003 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

http://www.eksperten.dk/spm/381428

foxmulder har accepteret svar - jeg har modtaget en mail, men spørgsmålet er alligevel ikke lukket.

Jeg oplevede det samme i går på et enkelt spørgsmål (kan ikke huske hvilket) - hvad sker der?
Avatar billede kenp Novice
30. juli 2003 - 10:49 #1
Det er en af flere bug´s i eksperten!
Avatar billede kenp Novice
30. juli 2003 - 10:50 #2
Det står da som lukket når man kigger!
Avatar billede lap Nybegynder
30. juli 2003 - 10:51 #3
nå, lidt forsinkelse her en onsdag formiddag - takker og lukker.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2003 - 20:22 #4
Det har intet med bugs at gøre.

Som det også fremgår her, eksisterer Eksperten i en anden rum/tid virkelighed. Sansynligvis fordi sitet hostes på Kvantecomputer. Det der sker er blot, at Eksperten sender mails om accepteret svar, før spørgsmålene er accepteret.

Det er samme faktor der spiller ind, når brugere i dag svarer på spørgsmål i morgen....
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juli 2003 - 20:47 #5
nanoq> den der teori lyder altså interessant - jeg er bare ikke helt med. Kan du forklare lidt bedre?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. juli 2003 - 07:54 #6
Stigers, du kan se mere om fænomenet her: http://www.eksperten.dk/spm/381220