Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 14:35 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Kan du lave et mini banner til mig?!

Hallo!
Jeg har en hjemmeside om FC Barcelona, men mangler et banner! Min hjemmeside er www.forzafcb.webbyen.dk... Jeg håber at du kan hjælpe!
Mange hilsner
Andreas
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 14:37 #1
Ups: Min email er ag.barca@sol.dk stik mig en mail!
Avatar billede miss-g Seniormester
01. august 2003 - 14:42 #2
Skal det være et reklame banner eller til toppen af hjemmesiden?

Du kan vælge en størrelse her:
http://www.html.dk/dokumentation/bannere/
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 14:44 #3
88 x 31 IMU
(Micro Bar)

120 x 60 IMU
(Button 2)

234 x 60 IMU
(Half Banner)

Et af de tre størelser!
Avatar billede miss-g Seniormester
01. august 2003 - 14:45 #4
Ok - og deres farver er blå og rød eller?
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 14:46 #5
Begge dele...
Jeg har lige som et sloggan (staves ikke sådan)
En nyheds side om det spanske storhold: FC Barcelona
Det må gerne ind gå, hvis det kan men så skal det næsten være et lidt støre banner, eller havd?!
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 14:46 #6
JA! Det er de! Og skriften sort!
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 14:50 #7
Kan du klare det?!
Avatar billede miss-g Seniormester
01. august 2003 - 15:10 #8
Er det en reklamebanner eller til hjemmesiden (øverst)?

Ja, jeg prøver at bakse noget sammen.
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 15:12 #9
Fedt...
Kan det lade sig gøre at lave to eller måske et multi banner som både var et reklamebanner og det øverts på hjemmeside?!
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 15:14 #10
Jeg er nød til at smutte, men komme tilbage om et stykke tid håber du har fået lavet noget godt! eller send en mail: ag.barca@sol.dk!
Avatar billede miss-g Seniormester
01. august 2003 - 15:14 #11
Nok bedst at lave to forskellige - for reklame banneren skal jo animeres....

Den mest anvendte størrelse til banner-reklame er nok 468 x 60 og til din side skal vi have en anden størrelse...
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 15:23 #12
Fint, bare gør det....
Men jeg smutter nu, vi skrives ved!
Andreas
Avatar billede miss-g Seniormester
01. august 2003 - 16:21 #13
Her er til hjemmesiden:
http://www.nicolin.dk/fcb.htm

Jeg er lidt i tvivl om det er samme person der er på begge billeder som jeg har lagt ind?...

Da opgaven lød på 1 stk. banner synes jeg at det må være nok for 100 p.

Noget der skal laves om?

:-)
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 18:02 #14
Kan du rette lidt i det?!
Spilleren er den samme, det er helt fint!
Men det der Miss G er jeg ikke så vild med! Kan det ikke stå lidt mindre og så et andet sted?! Foreksempel til venstre for bolden med lille sort skrift? FCB logoet du har til venstre er heller ikke det nyeste, du kan tage det inde fra min side inde under klub info, okay?! ellers er jeg tilfreds!
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 18:09 #15
Det ville også være lidt bedre hvis du byttede billederne ud med nogle af en spiller som hedder Ronaldinho?! måske her fra: http://www.elmundodeportivo.es/20030801/NOTICIA64849217.html
bolden må ger være en nike bold!
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 18:10 #16
Ronaldinho det er ham der er 5 billeder af lidt nede på siden: http://www.elmundodeportivo.es/20030801/NOTICIA64849217.html
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 18:11 #17
Hvis jer bliver tilfreds med denne opgave kan du også få lov til at lave et reklame mini banner til min hjemmeside, for 100 point!
Avatar billede miss-g Seniormester
01. august 2003 - 22:11 #18
Miss G vil jeg selvfølgelig fjerne, når du har accepteret - det skal du da ikke have stående *G*

Ser lige på ændringerne...
Avatar billede ag.barca Nybegynder
01. august 2003 - 22:31 #19
Min fejl min fejl... Hvornår vil du være færdig?!
Avatar billede miss-g Seniormester
01. august 2003 - 23:19 #20
Prøv at se om du kan bruge den jeg har lavet nu....(samme link) :-)
Avatar billede regstar Nybegynder
02. august 2003 - 01:53 #21
Foreslag:
http://roma.users.whitehat.dk/album_pic.php?pic_id=59

Jeg synes måske der mangler lidt stof, der skal tilkendegøre at det er FCB der er tale om.....men jeg skal arbejde videre med det.....så det kan være der kommer en opdatering til den!

cya
/regstar
Avatar billede ag.barca Nybegynder
02. august 2003 - 18:39 #22
Miss G> Jeg synes at det er meget flot.
Jeg kan bedst lide det banner i midten.
Det andet billede fra venstre, det hvor han vinker med hånden eller hvad han nu gør, det kunne du måske slette, det er jeg ikke så vild med! Det andet billede fra højre kunne måske også slettes. Der er et fedt billede hvor Ronadinho jonglere på dette link: http://www.fcbarcelona.com/imagenes/jugadores/futbol/Ronaldinho/220703_Ronaldinho_trans.JPG
Se hvad du kan gøre!
Andreas
Avatar billede ag.barca Nybegynder
02. august 2003 - 18:42 #23
Regster> Jeg synes også at dit banner er meget pænt, men jeg kan nu bedre lide miss g´s, send mig et nyt forslag hvis du har lyst, gerne lidt mindre.
Andreas
Avatar billede ag.barca Nybegynder
02. august 2003 - 18:43 #24
Hallo TIL ALLE!
Jeg har også lavet et spørgsmål om der er nogle der kan lave et mini/reklame banner til min side, kig lige engang...
Andreas
Avatar billede ag.barca Nybegynder
02. august 2003 - 18:46 #25
Til MIss G
Måske kan du skubbe bolden og FC Barcelona overskriften lidt til en af siderne og der kan blive plads til jongler billedet eller et andet billede! Det første billede fra højre kan måske også udskiftes?!
Andreas
Avatar billede miss-g Seniormester
03. august 2003 - 23:59 #26
Jep - så må du se igen:
http://www.nicolin.dk/fcb.htm
Avatar billede ag.barca Nybegynder
04. august 2003 - 11:09 #27
Takker mange gange, jeg er næsten til freds!
Kan du ikke slette billedet hvor han står og jonglere med bolden opppe på hovedet og så bruge det til mit mini/reklame banner, sådan et vil jeg også gerne have at du laver til min side, belønningen 100p også for det! Ellers skal du ikke gøre mere ved det.
Andreas - skriv lige om du er intresseret i at lave et mini/reklame banner!
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 13:54 #28
Smid et link til mini-banneret, hvis du har oprettet spørgsmålet.
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 14:02 #29
Har rettet banneren - og fjernet mit navn.
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 14:03 #30
Hov - må hellere lægge et svar - du har jo afvist alle de andre :-)