05. august 2003 - 17:53Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Genstarter tit !
Hey alle sammen!
Er der nogen som kan hjælpe mig her? Hver gang jeg spiller "NFS RC" så genstarter den efter ca. 10-30min's spillen! Og nogle gange bare i windows "på skrivebordet"..! Hvis jeg skal kunne måle hvor varm min com blir, hvilket program skal jeg så bruge...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.