Avatar billede bansted Nybegynder
08. august 2003 - 13:46 Der er 14 kommentarer

pinnacle dc 10 +

hvordan for jeg pinnacle studio /dc10+
til at køre på windows xp professional
Avatar billede sunepopp Nybegynder
08. august 2003 - 14:03 #1
Du skal jo nok finde en driver til xp, eller endda en opdatering af den software den nu ellers bruger. Prøv dette link. Der var noget med en opdatering til winXP m.fl.

http://www.rettesoft.hu/ftpdir/DriversMK/Pinnacle/MiroDC10/NEW/docsupport1.asp.html
Avatar billede bansted Nybegynder
08. august 2003 - 14:49 #2
har jeg prøvet vikker ikke
Avatar billede cablecat Nybegynder
08. august 2003 - 15:20 #3
smid lige en email til mig på pmr@ulstrup.dk, så sender jeg dig driverne.
(også husker jeg det når jeg kommer hjem)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
08. august 2003 - 16:12 #4
Jeg har installeret Pinnacle dc10 på en maskine med XP. Den kørte med Studio7 og det virkede upåklageligt. Du skal prøve at hente driver på Pinnacles hjemmeside http://www.pinnaclesys.com/menusupport_n.asp?product_id=2&Langue_ID=2&loc=techSupport
Avatar billede bansted Nybegynder
08. august 2003 - 18:15 #5
jeg har hente driver på Pinnacles hjemmeside
men det virke ikke
jab
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
08. august 2003 - 18:18 #6
Hvad er det lige præcist du ikke kan få til at virke? Kan du starte programmet op? Kan du capture?
Avatar billede bansted Nybegynder
08. august 2003 - 19:15 #7
jeg kan starte programmet op jeg kan ikke capture
jeg får en fejl der siger (Programmet, du forsøger at køre, skal bruge en gyldig Indeo-codec.)men jeg kan ikke finde den codec
Avatar billede cablecat Nybegynder
09. august 2003 - 11:14 #8
prøv at bruge dette program i stedet for:
http://www.iulabs.com/iuvcr/download.shtml

det brugte jeg selv da jeg kørte windows.
Avatar billede bansted Nybegynder
09. august 2003 - 20:24 #9
der er desver ikke rigti noget der vil virke men jeg siger tak for hjelpen
Avatar billede henninga Novice
10. august 2003 - 01:48 #10
Avatar billede bansted Nybegynder
10. august 2003 - 10:00 #11
mit dc 10 kort køre
men mit syudio 7 med driver til xp køre ikke som det skal
det siger (Programmet, du forsøger at køre, skal bruge en gyldig Indeo-codec.)
Avatar billede henninga Novice
11. august 2003 - 01:52 #12
Indeo codec installeres sammen med Windows XP Pro.
Check dine codecs ved at højreklikke på Denne Computer > Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering > Enheder til Lyd og Video > Codec til Video og så kigge under Egenskaber.
Der skal gerne være et Indeo Video 5.10 codec.
HenningA
Avatar billede bansted Nybegynder
11. august 2003 - 06:55 #13
henninga. Skriv lige igen, så kan jeg give dig de 30 point for dit svar.
Avatar billede henninga Novice
11. august 2003 - 12:56 #14
OK - Så det virkede?