mit internet kører langsomt, jeg dum, kørte uden firewall
jeg har et problem. jeg har igår fået sat mine to pcere på nettet via en router. den ene installerede jeg zonealarm på og jeg har ingen problemer haft.jeg fik ikke installeret firewall på den anden og efter en dag i hænderne på min lillebror og en af hans kammerater kører det vildt langsom. jeg ville downloade zonealarm men den hentede med 3kb i sekundet. fik det hentet og den blocker alt muligt udefra men det kører stadigt langsomt. hvad skal jeg gøre?
ps formatering er IKKE muligt
