Avatar billede m-hedegaard Nybegynder
10. august 2003 - 17:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hælp til opsættelse af netværk

er der nogen der kan give en detaljeret beskrivelse for idioter i opsættelse af et hjemmenetværk med tre computere.. eller en henvisning til en hjemmeside der er god...
på forhånd tak..
Avatar billede dash Nybegynder
10. august 2003 - 18:04 #1
Er det den fast opsætning eller "bare" til en spil-aften? Skal der være internetadgang? Hvilket styresystem kører I med?
Avatar billede bredker Nybegynder
10. august 2003 - 18:05 #2
Avatar billede m-hedegaard Nybegynder
10. august 2003 - 19:35 #3
det skal være et permanent netværk... begge computere kører med windows wp... og vi har det man kalder dynamiske ip-adresser (tror jeg det hedder).. altså at computerne skifter ip når man tænder og slukker
Avatar billede serverservice Praktikant
10. august 2003 - 19:40 #4
Hvis I skal have lokalnetværk sammen med internet adgang er en mulighed at installere ipx/spx på lannetkortene.
Avatar billede serverservice Praktikant
10. august 2003 - 19:44 #5
Det afhænger af din hardware, men her er en god guide
http://www.net-faq.dk/