Avatar billede x-offer Nybegynder
10. august 2003 - 17:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Thermaltake xaser III musemåtte

Hvor henne på internettet kan man købe sådan en???
Det skal gerne være i sølv!
Avatar billede whpsnp Nybegynder
16. august 2003 - 19:43 #1
Avatar billede x-offer Nybegynder
17. august 2003 - 02:00 #2
Det er til Xaser II..
Jeg mangler en Xaser III musemåtte!!
Avatar billede jan_man Nybegynder
25. september 2003 - 19:20 #3
Prøv at spørge www.datapoint.dk som skulle være den danske importør af ThermalTake's produkter.
Avatar billede x-offer Nybegynder
25. september 2003 - 23:16 #4
jan_man>> De har den ikke på deres side, men måske de kunne bestille hjem!
Desuden skal man have et firma for at blive forhandler derinde.
Avatar billede jan_man Nybegynder
25. september 2003 - 23:52 #5
Da de er importør kan man som regel ikke handle der som privat-person. Det jeg mente, var at de højst sandsynlig kunne give dig et svar om produktet var kommet til landet (Danmark), og i bekræftende fald hvor produktet så kunne købes.
Hvis produktet endnu ikke er kommet til landet, så kan de måske give et bud på hvornår det vil ske.
De har tidligere hjulpet mig med sådanne oplysninger.
Avatar billede x-offer Nybegynder
26. september 2003 - 07:41 #6
Okay.. du siger noget der!!
Nå du kan få de 30 point..
Tak for hjælpen, jeg prøver at spørge dem!