Avatar billede Techwork Praktikant
15. august 2003 - 14:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fed skrift ændres til abcfed

Jeg har fået et mærkligt problem med min Word XP.

Når jeg mærkere en tekst og trykker på "Ctrl + F" eller på ikonet for "Fed Tekst" bliver den tekst jeg har mærkeret udskiftet med teksten "abcfed", i stedet for at ændre min tekst til fed skrift.

Er det nogen der kan komme med en forklaring på dette? Er det noget autokorrektur eller måske en virus?
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 14:58 #1
Har du leget med maokroer og måske fået lavet en som du har givet genvejstasten crtl+F?
Avatar billede Techwork Praktikant
15. august 2003 - 15:03 #2
Nej ingen macroer, men tanken har da strejfet mig.
Det sker også når jeg laver et helt nyt dokument.
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 15:08 #3
Det har ikke noget at gøre med om det er et nyt dok. eller ej. Prøv at trykke Alt+F11 og se om der skulle være noget kode derinde?
Avatar billede Techwork Praktikant
15. august 2003 - 15:20 #4
Tak bertie.

Det var et makro problem. Der var en der havde været inde og "lege" i normal.dot Send et svar, så får du dine point.
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 17:05 #5
Ok, godt du fik det løst.