Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
15. august 2003 - 22:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Muligt at downloade/købe en emulator til gamle commondore spil?

Jeg har gået og spekuleret over om man kunne downloade eller købe en en emulator så man kunne spille de gamle >commendore 64< diskette spil , har en masse af dem og syntes de var ret sjove

Så jeg ville da lige høre om det er muligt at kunne det?

Mvh Jesper!
Avatar billede lap Nybegynder
15. august 2003 - 22:25 #1
Nu må vi ikke linke til "stjålet" copyright materiale, så der skulle lige ledes lidt - her findes en emulator http://www.computerbrains.com/ccs64/

Spil mv. må du selv klare.
Avatar billede nsloek Nybegynder
15. august 2003 - 23:05 #2
du kan bare søge på google og skrive c64 emulator eller play c64 games eller lign...    som en klog græker engang sagde: Giv en mand en fisk, og du brødføder ham for en dag. Lær en mand at fiske, og du brødføder ham for resten af livet. ;)
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
16. august 2003 - 09:52 #3
jo nsloek--> men det er nu lettere at spørge herinde end at lede, også når Lap har et link så.. men tak!
Avatar billede lap Nybegynder
16. august 2003 - 10:16 #4
de første 100 hit er omkring c64 emulator - start altid med google