Avatar billede s2ffer Nybegynder
16. august 2003 - 17:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth forbindelse

Bluetooth kommunikationsproblemer med USB bluetooth dongle 8142 fra Longshine isat på min PC med styresystem WIN 2K pro og en Ericsson T 68i.XTND connect blue manager melder"blue device ready try again" men der er ingen telefoner eller andre bluetooth enheder i folderen.Til T 68i har jeg installeret Ericsson Communication Suite 1.5.7
og heller dette program kan finde telefonen ved connect eller sync.
Telefonen har funder PC og det rigtige navn på denne - så der er hul igennem den ene vej.
Alle drivere virker som de skal og jeg har aktiveret den ene af de virtuelle porte DUN port 4.
Kan nogen hjælpe - har dette noget med infrarød port at gøre??
s2ffer
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
16. august 2003 - 18:17 #1
Har du i opsætningen af Bluetooth på telefonen husket at sætte den til at være synlig for andre?
Avatar billede s2ffer Nybegynder
16. august 2003 - 18:43 #2
Ja det mener jeg hvis vi forstår det samme og jeg kan godt parre tlf. med PC men jeg kan ikke gennemføre tlf.accepterer.Den melder "mislykket".Derfor tror jeg det er PC opsætningen der er problemet.
s2ffer
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
16. august 2003 - 18:58 #3
Prøv lige at dobbeltchecke det først ;-)
Altså at synlighed er slået til på telefonen
Avatar billede s2ffer Nybegynder
23. august 2003 - 11:03 #4
Har dobbeltchecket alt,har talt med Ericsons hotline og Longshine hotline og er efterhånden kommet til den slutning at enten er det USB donglen eller programmet Blue Manager der ikke duer, idet jeg f.eks ikke kan læse telefonen og mit WIN 2000 ikke kan lukke ned med Blue Manager installeret.
Så jeg har opgivet og køber en ny dongle af andet mærke- nogen forslag??
Forløbig tak
s2ffer