bærbar vil ikke gå på nettet over w-lan (linksys udstyr)
jeg har købt en trådløs router og netkort fra linksys, men den bærbare vil ikke gå på nettet. den har kunnet men nu vil den ikke (spørg mig ikke hvad jeg har ændret på)i programmet der følger med det trådløse netkort kan jeg se at den kan "se" routeren og at forbindelsen er god, men den viser også at den ikke kan gå på nettet via routeren, hvorfor kan jeg ikke det? den stationære er koblet til routeren med kabel og det kører perfekt. HJÆLP
