Avatar billede henrik.a Nybegynder
19. august 2003 - 02:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke klikke på links i mails

Jeg er pludselig kommet i den situation at jeg ikke længere kan klikke på links i mine mails. Meddelsen jeg får er som følger: "Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren"

Nu er det kun mig der bruger min pc, så der er ikke nogen systemadministrator.
Min pc kører med win xp pro dk, med de seneste opdateringer.
Jeg har lige haft en virus, som dog er blevet fjernet.

Jeg må indrømme at jeg er helt blank her. Er det bare mig der har ændret på nogle indstillinger, eller den helt gal med min maskine? Jeg har prøvet at ændre flere indstillinger tilbage til standardindstillingerne, men det har ikke hjulpet.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Mvh.
Henrik.A
Avatar billede cpnielsen Nybegynder
19. august 2003 - 08:38 #1
Hvis du bruger Outlook Express, så kig her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301
Avatar billede moskjaer Nybegynder
19. august 2003 - 09:12 #2
Gå ind under Internet-indstillinger i kontrolpanelet, vælg fanebladet Programmer og klik på "Nulstil webindstillinger".

Af en eller anden grund går der af og til ged i disse indstillinger og det er det der giver dig problemet.
Avatar billede henrik.a Nybegynder
20. august 2003 - 02:15 #3
Tak til jer begge to. En af delene har hjulpet,jeg prøvede begge dele og genstartede pc´en og så var der ikke noget problem mere.

Mvh.
Henrik.A
Avatar billede Six Nybegynder
20. august 2003 - 02:17 #4
hvad så med evt. at splitte points?

(Skal da ikke blande mig, men er det ikke normalt?)

:)
Avatar billede ras3cue Nybegynder
08. august 2010 - 14:09 #5
Jeg har nøjagtigt samme problem, men jeg bruger Windows 7 Home Premium.

Kender du fremgangsmåden for problemløsningen her?

Mvh Tony
Avatar billede gegu Nybegynder
06. september 2010 - 10:36 #6
Hej, jeg bruger Windows Vista og Outlook 2007 og får SAMME fejlmeddelelse, når jeg klikker på hyperlinks i mail.
Jeg har forsøgt Microsofts Fix It, som beskrevet af cpnielsen, men det virker ikke til Vista og Outlook 2007.
Hvor jeg finder "slet webinstillinger" som Moskjaer foreslår, er jeg ikke klar over.
Problemet opstod efter at jeg havde installeret Google Crome jeg afinstallerede det dog dagen efter.
Håber der er nogen der har et fif.
Med venlig hilsen
gegu
Avatar billede amatoren2010 Nybegynder
18. september 2010 - 11:51 #7
Fik du nogensinde svar på denne - jeg har fået præcist samme problem efter in/af af Crome på Vista og Outlook 2007
har efterhånden prøvet alt.
Avatar billede gegu Nybegynder
22. september 2010 - 13:52 #8
Jeg kontaktede MS og fik følgende fremgangsmøde til at løse problemet - og det virkede sgu'
Hilsen gegu
Kopier og indsæt følgende link i internet Explorer adresselinjen og hent filen htmlfix.reg og gem den på skrivebordet:
http://cid-97777d65ab7cbea6.office.live.com/self.aspx/Windows/Generel/htmlfix/htmlfix.reg

Når den ligger på skrivebordet, så skal du dobbelklikke på htmlfix.reg

Den vil nu spørge om du er sikker på du vil fortsætte, dette klikker du ja til.

VUPTI - problemet er løst
Avatar billede Jebuz Nybegynder
28. september 2010 - 14:00 #9
@gegu

Tusind tak - det løste mit problem.
Avatar billede maddog_em Nybegynder
17. november 2010 - 09:26 #10
hey gegu

Mange tak for deling af din løsning, jeg havde præcis samme problem - og nu er det løst :-)
Avatar billede flemming_w Nybegynder
15. marts 2011 - 10:31 #11
Hvor var det godt. prøvede din løsning og vpti, så kan jeg åbne mine links igen, tak
Avatar billede askalot Mester
02. maj 2011 - 18:38 #12
HOLD &#"%¤&% hvor er det nedren!!!!!!