Avatar billede stauer Nybegynder
19. august 2003 - 14:51 Der er 1 kommentar

Hjælp til at lave en avanceret forespørgsel

Hejsa

Jeg sidder med en access tabel jeg har lavet. Det er en tilmeldingsprocedure hvor folk fra europa melder sig til et møde. Nu er problemet at jeg skal at de skal bruge data fra min access tabel til at flette i et word dokument. Så det første problem er at lave en forespørgsel man kan køre der samler alle data pr. tilmelding i en tabel.

I tilmeldingsfasen vælger man hvilke brancher man er interesseret i at møde.

jeg har akut brug for hjælp og jeg vil gerne betale for det.

Jeg vil tro at det kræver rimelig avancerede access egenskaber

Send mig meget gerne en mail på johan@staureby.dk med et telefon nummer så vi kan snakke sammen hurtigst muligt

Mvh Johan
Avatar billede stauer Nybegynder
19. august 2003 - 14:51 #1
eller ring på 26744707