Avatar billede ahs_person Nybegynder
19. august 2003 - 17:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Virusprogram til Outlook Express

Jeg søger efter et program til Outlook Express 6.0, som kan scanne mine mails for virus.
Jeg har prøvet at installere AVG Antivirus, men der er et eller andet galt med det program, for hver gang jeg starter min computer med programmet installeret, lukker den bare ned igen, når windows starter.

Er der andre programmer man kan bruge?
Hvor kan jeg finde det?
Avatar billede Chewie Novice
19. august 2003 - 17:27 #1
www.antivir.com ... det vandt en forbruger test i TænkOgTest
Avatar billede Chewie Novice
19. august 2003 - 17:28 #2
svar .... til hvis du kan bruge det !
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2003 - 17:28 #3
Norton Antivirus
Avatar billede summer Mester
19. august 2003 - 17:40 #4
Freeware eller buy? Hvis freeware kan jeg anbefale AntiVir: http://www.avirus.dk/ Jeg har kun godt at sige om det. Har brugt det i mere end to år, og uden virusinfection.
Efter min mening er der ingen AVP, gratis eller ej, der er 100% sikker. Det vil altid kræve sund fornuft at surfe/downloade på IT.
Avatar billede ahs_person Nybegynder
19. august 2003 - 18:12 #5
Chewie//

Tusind tak, fordi du henviste mig til AntiVir. Det har fundet en del orme på min computer, så den har hjulpet rigtig meget på internethastigheden og meget andet. Tak skal du have!!!
Avatar billede perhaps Nybegynder
19. august 2003 - 20:17 #6
øh øh, når jeg klikker på chewies link så kommer jeg til Avast. Hvad gør i?
Avatar billede slots_norton Nybegynder
19. august 2003 - 20:20 #7
Sikkert fordi de har skiftet navn og udseende på deres hjemmer, som de egentlig skulle ha gjort for lang tid siden
Avatar billede perhaps Nybegynder
19. august 2003 - 20:35 #8
nej, nej, Avast er da en helt anden virusscanner. Ganske udmærket forøvrigt. Den er fra Tjekkiet. Antivir er tysk og fås på tysk og engelsk.
Avatar billede summer Mester
19. august 2003 - 22:02 #9
ahs_person vi er lidt nysgerrige efter at vide hvis link du har brugt :)
Avatar billede perhaps Nybegynder
19. august 2003 - 22:15 #10
netop summer, fordi han kan jo evt. have installeret Avast i stedet for Antivir.