Avatar billede stauer Nybegynder
19. august 2003 - 20:17 Der er 4 kommentarer

hjælp til struktur af database samt lave en forespørgsel

Jeg sidder med en access tabel jeg har lavet. Det er en tilmeldingsprocedure hvor folk fra europa melder sig til et møde. Nu er problemet at jeg skal at de skal bruge data fra min access tabel til at flette i et word dokument. Så det første problem er at lave en forespørgsel man kan køre der samler alle data pr. tilmelding i en tabel.

I tilmeldingsfasen vælger man hvilke brancher man er interesseret i at møde.

Jeg er ikke særlig stærk i at lave forespørgsler inde i access og kunne godt bruge lidt hjælp..

Jeg vil gerne betale for det..

Håber der er en venlig sjæl derude :)
Avatar billede stauer Nybegynder
19. august 2003 - 20:18 #1
jeg kan fanges på messenger på johan@staureby.dk
Avatar billede hekla Nybegynder
19. august 2003 - 22:46 #2
Prøv at konkretisere, hvad det er du skal have lavet, dvs hvilke tabeller med hvilke kolonner har du, og hvad er det for et output(=hvilke kolonner) du skal bruge. Så bliver det meget nemmere at hjælpe.
19. august 2003 - 23:39 #3
Hej Johan,

Prøv at fange mig i morgen (onsdag) på telefonen.

/Thomas
25. august 2003 - 09:39 #4
Hej Johan,

Virkede det?