Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 00:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Panda Titanium, BitGuard firewall - Din erfaring

Jeg tænker på at sælge en masse Panda Tatinium produker til en fuldstændig underbetalt pris!

Men inden jeg begynder på det projekt, kunn jeg godt tænke mig at høre hvad i mener om produktet!
Jeg har selv lige købt 3 års licens, bare lige for at prøve det.

Hvis der er nogen der har erfaring med BitGuard firewall, som jeg også vil sælge, må i også meget gerne skrive jeres erfaringer her!

Takker på forhånd!
Avatar billede dytti Novice
20. august 2003 - 01:03 #1
kender ikke bitguard, men har hørt at det skulle være en hver hackers mareridt. Næsten umulig at omgå
Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 01:07 #2
Ja fordi det er jo driver baseret - Så snart den blver slået fra, så går internet forbindelsen ud, og så er angrebet stoppet. Så det er skam en lækker firewall bestemt.

Hvad med panda tatinium?
Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 01:27 #3
argh ! forget kategori igen, lukker lige