Avatar billede slots_norton Nybegynder
20. august 2003 - 01:28 Der er 4 kommentarer

Panda Titanium, BitGuard firewall - Din erfaring

Jeg tænker på at sælge en masse Panda Tatinium produker til en fuldstændig underbetalt pris!

Men inden jeg begynder på det projekt, kunn jeg godt tænke mig at høre hvad i mener om produktet!
Jeg har selv lige købt 3 års licens, bare lige for at prøve det.

Hvis der er nogen der har erfaring med BitGuard firewall, som jeg også vil sælge, må i også meget gerne skrive jeres erfaringer her!

Takker på forhånd!
Avatar billede mrbitguard Nybegynder
23. januar 2004 - 11:12 #1
Hej, da jeg er en af udviklerne bag produktet, og jævnligt hjælper folk med firewall problemer i min fritid her på sitet, skal man lige frasortere al salgsgassen :-). Men jeg kan dog sige så meget, at der er en ny build på vej om ganske få dage (2.4.0.125 eller derover), og den understøtter de nye operativsystemer bedre.
News:
- er blevet grundigt testet og har bestået samtlige sikkerhedstest herunder nessus.
- Dynamic packet inspection, dvs. firewallen samler alle pakker, der forlader eller kommer ind på computeren, for senere at genkende trafikken. Noget á la en dørmand, der checker folk ved indgangen.
MVH Udviklerne fra bitguard.
Avatar billede perhaps Nybegynder
23. januar 2004 - 20:26 #2
Det spørgsmål er som skabt til mig :o)
Iøvrigt dejlig at høre fra dig igen mrbitguard. Jeg kunne ofte have brug for dig i vort forum til at besvare spørgsmål vedr. bitguard. Dem har vi haft en del af. Nok flere end her på Eksperten. Kunne du ikke melde dig ind hos os på Spywarefri så jeg kunne kontakte dig når jeg var i "nød"? Jeg lover dig at de bliver kun i ekstreme tilfælde, for selv om jeg ved rigtig meget om Bitguard så ved jeg ikke alt :o)

Hvad angår Bitguard så er der mange som ved at jeg er "bit" af den firewall. Jeg har brugt den siden den kom frem og jeg føler virkelig at den har kvaliteter. Jeg vil ikke her begynde at remse op hvad den kan for det kan du selv læse om, men at det er dansk kvalitet når det er bedst er der ingen tvivl om. Det program burde sælge sig selv. Du bør ikke få dårlig samvittighed ved at sælge det program, men du bør sætte dig grundigt ind i det, og det tager tid. Her kommer lidt af det eneste problem. Den lille brugsanvisning som fulgte med var ikke særlig god. Er du nybegynder får du ikke noget ud af den. Det kan dog være at der leveres en bedre med den nye version, som jeg stadig venter på.

Hvad angår det andet produkt Panda. Det skulle være en god scanner, men jeg ved ærlig talt ikke så meget om det produkt, selv om jeg nok burde vide mere. Jeg selv bruger Pc-cillin og Avast. Panda er et varemærke og det bør kunne sælges. Kan du ikke sælge det er du en dårlig sælger. Undskyld, men jeg siger det lige ud.
Avatar billede mrbitguard Nybegynder
23. januar 2004 - 23:22 #3
Hej perhaps.
Ja,brugsanvisningen har vi også arbejdet på.
Hvad var web-adressen til spywarefri igen?
Avatar billede perhaps Nybegynder
24. januar 2004 - 01:13 #4