Avatar billede mystery2003 Nybegynder
21. august 2003 - 16:36 Der er 9 kommentarer

hvad synes du om nbasiden.dk

Hej igen  lad vær med at sige du anmelder mig, take it easy det er bare jeg vil sige inden jeg sletter dette spørgsmål er at der er givet 200 point istedet for 25 som der står, så hvios du kliker på det første spørgsmål så vil du se at der gives 200 point!!! Bare så i ved det, jeg tror det er en fejl på  eksperten.dk
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
21. august 2003 - 16:37 #1
så så  nu står der 200 point, ikkke ???
Avatar billede fangel Nybegynder
21. august 2003 - 16:57 #2
du er det så 27-28ende gang dette spørgsmål har været oppe - og designet er ikke ændre i forhold til hvad jeg kan huske!

et par ting igen:

generalle:
1) titel er totalt intet sigende!
2) sider der er optimeret til opløsinger ikke optimerede - men dårlig kodede
3) quick links kan ikke trykkes på
4) hvad laver index linket i bunden af siden?
5) :VIGTIG: prøv at lav din HTML kode efter standarderne:
du kan tjekke din siden her: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fnbasiden.dk%2F
6) der er en del dyrkfejl (trykfejl) med manglende mellemrum osv

subjektive:
1) skrifttypen er meget grim!
2) en hotmail adresse giver ikke noget 'nerd-rating'/'street-respect' - du har jo .dk domainet, så hvad med at oprette det på et webhotel hvor du får mail også! (kan se du har b-one, så opret nu de emails)
3) gå væk fra .tk domainet, .dk er et bedre navn - og ingen forbinder .tk med noget seriøs

Morten
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
21. august 2003 - 17:12 #3
spørgsmålet gælder IKKE læs det før du svarer!!!!!! Jeg spørger om der stør 200 point på det andet (rigtige) spørgsmål!!!!
Avatar billede fangel Nybegynder
21. august 2003 - 17:15 #4
det gør der - 200 point

et link ville nok have været rart så!

---

men kritiken rammer stadig - så tænk over den!

Morten
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
22. august 2003 - 13:58 #5
:1 Der er tonsvis af stavefejl
:2 Dit topbanner er nogenlunde men passer ikke ind
:3 ^ Slet ikke sammen med de knapper som er en del upræcice
:4 OBS igen en side med stavefejl virker ikke seriøs
:5 Der er 3-4 forskellige skrifttyper og det passer ikke sammen
:6 Lad være med at centrere teksten så den står i midten, det passer ikke ind
:7 Er de bannere nederst sponsere eller bare ren junk? (ingen link ihvertfald)
:8 Tabellerne passer ikke sammen
:9 Baggrunden er fin, men ikke som over det hele
:10 DOG DOG DOG, synes jeg det er et godt initaitiv
:11 Men for styr på dine tabeller
:12 NEJ der står ikke 200 POINTS

~Jeg kan næsten ikke se at TvdK og de andre kan have sponsoreret dig, du har hvert fald noget arbejde inu~

Men jeg synes du skal få rettet nogen af dine fejl.. så kunne den da sikker blive ret god.. den må godt være enkel men det der .. hmm

/Jesper
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
22. august 2003 - 14:01 #6
Og du har sat dit spørsmål som SITE VURDERING, så må du have sat dit "Spørgsmål" i en anden katakori

/Jesper
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
22. august 2003 - 16:15 #7
Hvad mener du med at rette tabellerne  giv mig et eksempel!
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
22. august 2003 - 16:16 #8
er der fejl i tablerne?????
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
23. august 2003 - 22:08 #9
--> mysterery2003
Ikke en desideret fejl, men du Burde gøre sådan at dine tabeller sad sammen ens på alle siderne i stedent for at de først hænger sammen og så er de 0,1 cm fra hinanden