Avatar billede hansen2000 Nybegynder
21. august 2003 - 16:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk Opdatering uden prompt

heysan!

sidder her og leger med winXPpro og bliver skide irriteret over Automatisk Opdatering ikke kan finde sted uden brugerindflydelse.

jeg har sat at den selv skal hente og installere, men hvorfor spørg den mig så om jeg vil installere opdateringen? - og derefter om jeg vil genstarte!

nå, men jeg vil ha' en "lydløs" install, hvor man ikke bliver spurgt om man helt, 100% sikker på man vil installere opdateringerne og den skal ikke spørge om man vil genstarte, men stole på at man nok selv vil gøre dette.

grunden: sidder med 20maskiner, som jeg ikke gider at rende rundt på, hver gang der er en IE-bug eller noget andet...

takker på forhånd!

-hansen
Avatar billede zybug Nybegynder
21. august 2003 - 16:47 #1
Det kan man ikke... Medmindre det med tidsplanen virker uden prompt ?
Det eneste er du kan bede dine brugere om at klikke osv. selv...
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
21. august 2003 - 16:50 #2
du har aldrig arbejdet med konsulenter :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 17:56 #3
tag og læs dette måske var det noget for dig
http://webguider.dk/VisArtikel.aspx?id=47
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
22. august 2003 - 18:20 #4
heldigvis kører vi ikke windows server, så desværre er denne mulighed ikke noget for mig
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
25. august 2003 - 09:56 #5
luk