Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
21. august 2003 - 21:47 Der er 2 kommentarer

AVS til Winamp3Full, hvordan??

Jeg har liiige downloadet Winamp 3.0 og ville så gerne have AVS til at virke (Advanced Visualization Studio) men hver gang jeg prøver at åbne det kommer denne besked

NO MMX SUPPORT FOUNT - CANNOT RUN AVS - GET THE NON-MMX VERSION

Men hvad et det for noget jeg skal have for det virker?

Jeg har prøvet at downloade mange forskellige AVS kompnenter inde på winamp.com .. men kan ikke få det til at virke

Nogen der kan hjælpe?

Mvh jesper
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. august 2003 - 22:19 #1
Du har en cpu er ikke understøtter MMX. MMX står for multimedie eXtension.

Den sidste AVS der ikke anvender MMX, er version 2.4.7: http://www.public.asu.edu/~abarber2/mirror/AVS%202.4.7%20NoMMX.exe

/per
Avatar billede Beach Mester
22. august 2003 - 07:53 #2
Hvilken CPU (processor) har du i din computer?
Vil mene at den er ikke helt ny, hvilket hvis den holder så netop er det som hoejrup beskriver.
Samtidig må jeg så også lige huske at minde dig om, at mange af de AVS du kan downloade fra Winamp.com er ret heftige og sikkert kun vil køre pænt (uden at hakke) hvis du køre det i et frimærkestort vindue.

//Beach