Avatar billede kim-allan Praktikant
22. august 2003 - 20:59 Der er 20 kommentarer

Print venlig side

Hej Eksperter

jeg skal lave en print venlig side. Jeg har en formular som bliver vidst, der skal så være en print knap, og når jeg trykker på den kommer jeg over i en ny side hvor det er sat flot op og den kan man så printe.

her er et eks

http://www.gamesupport.dk/show.asp?show=cheat&platform=3&cheat_id=10059&sub=S

Når man trykker på print linket så kommer man til en print venlig side.

Også er det at jeg gerne vil vide om der er nogen der har lavet det eller kan vise mig hvordan man gør.

Er der nogen der har lavet et sådan style sheet??, for så vil jeg grne ha' en kopi.

Ps svaret skal virke ligesom eksemplet
Avatar billede exp Juniormester
22. august 2003 - 21:22 #1
Ligger den tekst der skal udskrives i en database?
Avatar billede brian7up Praktikant
22. august 2003 - 21:26 #2
ja
Avatar billede nielle Nybegynder
22. august 2003 - 21:30 #3
Avatar billede dr0zie Nybegynder
22. august 2003 - 21:30 #4
brian hvis jeg var dig så ville jeg hurtigt lægge en ordenlig forklaring til coadmins på dit spm .... http://www.eksperten.dk/spm/391245
Avatar billede grunken Nybegynder
22. august 2003 - 21:30 #5
kim-allan, er du ny her ?

jeg syns at din option22 ser lidt mærkelig ud?
Avatar billede kim-allan Praktikant
22. august 2003 - 21:31 #6
ja både og

det er blandet

lad os sige

det her er nu siden

Navn      Eksperten
Efternavn  SPM

så er navn og efternavn i formularen og eksperten og spm er så indlæst fra database
Avatar billede grunken Nybegynder
22. august 2003 - 21:31 #7
enighed så ;)
Avatar billede kim-allan Praktikant
22. august 2003 - 21:32 #8
til grunken ser mærkelig ud det må du forklare
Avatar billede snowball Novice
22. august 2003 - 21:35 #9
kim-allan: Du må meget gerne lige forklare hvorfor du har givet brian7up point i alle de spørgsmål listet på http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=brian7up&option=21 !? I flere af dem svarer han slet ikke på det der bliver spurgt om.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede grunken Nybegynder
22. august 2003 - 21:36 #10
kim-allan> mit argument er at du skal til at finde en GOD forklaring ellers er du ex. bruger på eksperten

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=kim-allan&option=22
Avatar billede kim-allan Praktikant
22. august 2003 - 21:39 #11
det var for at få nogle gamle spørgsmål af vejen
ps vi kender hinanden, men er ikke en bruger
Avatar billede kim-allan Praktikant
22. august 2003 - 21:46 #12
til exp er du der stadig???
Avatar billede exp Juniormester
22. august 2003 - 21:49 #13
Ja, men jeg kan ikke kode ASP.NET og det ser ud til at det er det du bruger... (jf. et andet spm)
Avatar billede kim-allan Praktikant
22. august 2003 - 21:52 #14
ja det er rigtigt men i asp.net kan man også bruge alm html og css filer
Avatar billede exp Juniormester
22. august 2003 - 21:58 #15
Ja, med det er variabler du skal have gang i... og det har man ikke i alm html og css...

Så opret i ASP.NET-kategorien.

Og husk lige at reagér på snowball's indlæg her:
www.exp.dk/spm/391245
Avatar billede kim-allan Praktikant
22. august 2003 - 22:03 #16
til exp Jo tak i asp.net kategorien det var det første jeg gjorde, men så blev jeg henvist hertil. forkert forum kaldte de det.

Variabler er du sikker på det?? det må da kunne lade sig gøre på en eller anden måde.
Avatar billede exp Juniormester
22. august 2003 - 22:07 #17
Altså... du behøver jo slet ikke have et stylesheet hvis den skal være printvenlig... du laver bare en popup i javascript der henter teksten fra databasen og så sætter du den ind i et dokument...
Avatar billede exp Juniormester
09. september 2003 - 11:45 #18
respons?
Avatar billede snowball Novice
09. september 2003 - 11:54 #19
exp: Kim-allan og brian7up blev for noget tid siden deaktiveret for ulovlig pointoverførsel, så der sker næppe mere i dette spørgsmål.

Snowball
Avatar billede exp Juniormester
09. september 2003 - 11:55 #20
oki - havde jeg ikke lige luret ;-) Sidder bare lige og rydder op i de spørgsmål jeg deltager i :-)