Avatar billede ahs_person Nybegynder
24. august 2003 - 09:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

En masse mails med virus

Jeg modtager dagligt omkring 150 mails, som er inficeret med orm.
Jeg er ved at være lidt træt at det. Kan man ikke få et program, som automatisk sletter de mails, som er inficeret med virus? Jeg har Norton Antivirus 2003, men den kommer hele tiden frem med et vindue, hvor der står, om man vil slette mailen, men det er lidt træls, selv at skulle gøre det hver gang.

HJÆÆÆÆLLLLPPPPP
Avatar billede bredker Nybegynder
24. august 2003 - 09:27 #1
kan du ikke sette den op til at slette dem automatisk
Avatar billede nmh Nybegynder
24. august 2003 - 09:29 #2
Det system jeg kører på fjerner den skadelige vedhæftede fil og erstatter den med en tekstfil og sender mig mailen alligevel.
Det er vist noget vi må leve med.
Men det er tilsyneldende ved at klinge af nu.
Avatar billede riversen Nybegynder
24. august 2003 - 09:29 #3
du kan sætte nav op til at sætte den i karantæne uden at spørge
Avatar billede far_mand Nybegynder
24. august 2003 - 09:30 #4
virus112.dk der skal du hente noget der hedder w32sobig..
eller så skal du søge efter "w32sobig" og slette alt hvad der kommer frem
Avatar billede riversen Nybegynder
24. august 2003 - 09:31 #5
far_mand: det har intet med spørgsmålet at gøre
Avatar billede ahs_person Nybegynder
24. august 2003 - 09:34 #6
Bredker// Jeg er ikke så meget inde i programmet, så jeg ved det faktisk ikke.
Avatar billede bredker Nybegynder
24. august 2003 - 09:35 #7
lyt til riversen , han har det , jeg køre med norman
Avatar billede ahs_person Nybegynder
24. august 2003 - 09:35 #8
Riversen// Hvordan sætter jeg NAV op til at slette mails automatisk?
Avatar billede lowas Nybegynder
24. august 2003 - 09:36 #9
min norton 2002 sletter alle de mail der har vira...du kan sætte den til at slette automatisk men jeg ved nu ikke med 2003 som gerne skulle være bedre....
Avatar billede riversen Nybegynder
24. august 2003 - 09:38 #10
Avatar billede ahs_person Nybegynder
24. august 2003 - 09:38 #11
Hmm.... Jeg prøver lige at kigge i hjælp-funktionen.... Men hvis nogen kender til NAV 2003, så skriv lige til mig.
Avatar billede ahs_person Nybegynder
24. august 2003 - 09:40 #12
Riversen// Tak for hjælpen... Efter du gav mig det billed, så har det hulpet mig med fem mails indtil videre... Hvordan skal jeg fordele pointene synes du?
Avatar billede riversen Nybegynder
24. august 2003 - 09:52 #13
det bestemmer du jo, så kan du se hvor populær du bliver :-), men jeg lægger et svar
Avatar billede ahs_person Nybegynder
24. august 2003 - 10:06 #14
Riversen// Den hjalp kun på nogle få mails... Der kommer stadig en masse bras. De indeholder filerne: applications.pif, Movie0045.pif, your_details.pif og mange andre.... Ved ikke lige, hvad jeg skal gøre!!!
Avatar billede riversen Nybegynder
24. august 2003 - 10:13 #15
hvad har du sat af indstillinger?