Avatar billede speakfreak Nybegynder
24. august 2003 - 11:56 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Bedøm Hardware Nyheds Site

Vi er nogle gutter som, har lavet et hardware-site, som nu er i drift. Vi er desvære ikke de eneste som har sådan en side, men håber at vi kan levere noget de andre ikke har. Hvad synes i om designet, og siden i det hele taget?

http://www.hardbyte.dk
Avatar billede speakfreak Nybegynder
24. august 2003 - 11:58 #1
Håber der vil komme særiøse indlæg... Vi vil leve på at levere nyheder hele tiden - hvar dag, 24 timer i døgnet - og det gør vi også. Søndage er dog lidt sløve!
Avatar billede and.vang Nybegynder
24. august 2003 - 12:32 #2
Godt!

Men: Jeres topgrafik er flot, men det gør også, at det reele indhold først starter cirka halvvejs ned på siden på en 1024x768 skærm. Det vil sagtens kunne lade sig gøre, at lave et lavere topbanner, måske vil man endda bare kunne bruge et udsnit af det nuværende. Hvorfor skal der også stå Hardbyte ude til venstre?

Jeres menu er to gange lige ved siden af hinanden. Hvorfor det? Det bevirker, at man pludselgi bliver i tvivl om, om det nu er det samme der står i begge menuer, og man skal til at bruge tid på at nærstudere dem begge.

Jeres 1-liners kan jeg ikke helt forstå meningen af, og desuden er de utrolig svære at læse (rent typografisk). I bør nok overveje dem en gang til.

Vi behøver desuden ikke at vide hvilken placering i har på Chart, og det optager sådan set bare plads.

Reklamen for Teflon synes jeg ikke er markeret nok som en reklame. Det kunne i og for sig sagtens være et link til en producent, der havde relation til én af artiklerne.

Forummet er meget forvirrende i opbygningen, så hvis det skal fungere bliver i nødt til at lave noget om her. Jeg vil ikke gå mere konkret til værks, for der er meget at tage fat på.

En småting, men et ganske generelt problem: Dato før tid i diverse angivelser. Ikke omvendt!

Ellers fint initiativ, håber det bliver godt!

Mvh Anders
Avatar billede speakfreak Nybegynder
24. august 2003 - 13:00 #3
tak
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
24. august 2003 - 13:19 #4
den er god, så god jeg oprettede en bruger ;) ..

Men hvordan dælen kommer jeg til del 2 i "Byg din egen computer"?

Kan nemlig ikke se linket

fortsæt det gode arbejde :D

/jesper
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
24. august 2003 - 13:23 #5
eller er siden ikke sat ind/lavet inu?

/jesper
Avatar billede speakfreak Nybegynder
24. august 2003 - 14:02 #6
Jeg har ikke lavet del 2 endnu
Avatar billede speakfreak Nybegynder
24. august 2003 - 14:03 #7
Til alle jer som ser dette spørgsmål; "I må meget gerne anbefale vores site - vi mangler brugere og besøgende, for at få sponcer til Hardware som vi kan teste. Så ved at besøge og anbefale os, kan i gøre sitet meget bedre!"

Tak på forhånd!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
24. august 2003 - 14:06 #8
Sorry, jeg kom til at trykke afvis, bare lav svar igen!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
24. august 2003 - 14:06 #9
Men jeg venter med points, til flere har deltaget
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
24. august 2003 - 14:58 #10
den er en flot side
Avatar billede and.vang Nybegynder
24. august 2003 - 17:40 #11
Ingen årsag!

/Anders :)
Avatar billede speakfreak Nybegynder
26. august 2003 - 21:46 #12
Hmm, jeg synes nu nok 1liners er en fed ting, det gør sitet levende
Avatar billede speakfreak Nybegynder
29. august 2003 - 15:54 #13
Flere som har noget at sige?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
30. august 2003 - 18:28 #14
jeg lukker snart
Avatar billede and.vang Nybegynder
31. august 2003 - 11:45 #15
1-liners kan sikkert sagtens virke godt, men så skal de sættes ordentligt op, så det er muligt at læse dem. :)

Og så skal de også helst have en mening - hvad skal man f.eks. bruge:

"guzo> #hardbyte.dk @ Qnet!" til?

Mener blot I skal overveje det en gang til, da den optager plads på et vigtigt sted. Og da I ved at sløjfe både 1-liners, den ekstra menu og Chart, vil kunne få det reelle indhold helt ud i venstre side. Det vil give mere fokus på det rigtige (indholdet).

Mvh Anders
Avatar billede speakfreak Nybegynder
31. august 2003 - 16:36 #16
ok
Avatar billede borst3000 Nybegynder
31. august 2003 - 16:44 #17
Den 1-liner :

<guzo> #hardbyte.dk @ Qnet!" til?

Det er så mig som har skrevet den, og skrev den for at vise til vores brugere, at vi rent faktisk har en IRC chan.. ? Det er sq da ideelt nok..!

Kasper aka GuzO