Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
24. august 2003 - 13:59 Der er 14 kommentarer

stor butik der sælger hardware omkring i nordjylland ? hvor

Jeg skal snart bygge min egen pc (med hjælp) og så skal jeg jo have fat i alle de dele..

man kan selvfølgelig købe det over nettet.. men hvis nu man skal købe det 10-15 forskellige og betale 50-70,- porto i hver.. så ville det jo være at smide penge væk, hvis der var nogen af jer der kender en computer butik med stort udvalg med fornuftige priser

Butikken må meget gerne ligge omkring i nordjylland

Håber på at nogen af jer kan anbefale noget

Tak på forhånd !

/Jesper
Avatar billede dr0zie Nybegynder
24. august 2003 - 14:00 #1
Avatar billede dr0zie Nybegynder
24. august 2003 - 14:03 #2
Avatar billede dr0zie Nybegynder
24. august 2003 - 14:03 #3
http://www.befro.dk/shop/

syntes www.multimediaworld.dk er bedst men de ligger i københavn
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
24. august 2003 - 14:09 #4
tjoo, man kunne self tage til københavn og købe "Sagerne"

kigger lige på linkene ;)

Multimediaworld.dk ser ret god ud!
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
24. august 2003 - 14:09 #5
de har vært fald et stort udvalg
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
24. august 2003 - 14:17 #6
Det lyder nu ret dumt det her.. men hvad er forskellen på PCI og AGP, når man skal vælge grafikkort?
Avatar billede bredker Nybegynder
24. august 2003 - 14:26 #7
Avatar billede x-offer Nybegynder
24. august 2003 - 14:45 #8
Det er alt for dyrt på www.multimediaworld.dk syntes jeg!!
Prøv: www.bj-trading.dk

De er meget billige og har kun det man skal bruge og ikke alt det der "pop"!!
Har selv handlet der meget og de er meget venlige.
Avatar billede x-offer Nybegynder
24. august 2003 - 14:47 #9
prøv at sammeligne priserne fra www.multimediaworld.dk med dem fra www.bj-trading.dk
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
24. august 2003 - 15:01 #10
bj-trading kan godt være lidt billigere men har multimedia world ikke et meget større udvalg?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
24. august 2003 - 15:06 #11
Jo meget og med mange er tingene er de alligevæl billigere
Avatar billede x-offer Nybegynder
24. august 2003 - 17:25 #12
Ja men det med udvalget kan jo være lige meget hvis du bare vil have en standard computer og ikke en casemoddet super thermaltake computer!!

Hvis du bare skal have en alm. AMD XP processer og alm. 512 Ram eller hvad ved jeg, så vil BJ-Trading i længden være meget billigere..

Du kunne jo prøve at samle den computer du gerne vil have de to forskellige steder og se hvilken der er billigst (og det er jo det samme der er inde i maskinen, du betaler bare mere det andet sted!!) :D

Held og lykke
Avatar billede machen87 Nybegynder
24. august 2003 - 18:57 #13
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
25. august 2003 - 19:37 #14
edb priser kender jeg godt ;)