"Siden kan ikke vises"-hmm?
Jeg har en pc med Win 98, som jeg ikke kan få på Internet via Stofanet. Opsætningen er korrekt iht. installationsguiden fra Stofanet, og netkortet fungere uden problemer, men stadig fås medellelsen om, at siden ikke kan vises.Det er erfarret, at Win 98 sommetider opfører sig underligt, og skal reinstalleres sommetider. Kan det også være tilfældet her, eller er der nogen, der har en anden løsning.
