Port trunking??
Hej experts :)Skal port trunking af 2 ADSL forb. være supported af ens ISP('er).. Eller kan man gøre det med alle?
Jeg tænker nemlig oxo selv på at koble mine 2 forb. sammen... Den ene TDC(2048 /512) og den anden Cybercity(256 / 256)...
PS. min CC forb. er ikke etableret endnu (ellers havde jeg testet det) :)
