Formatering af harddisk
Jeg skal formattere min harddisk.Jeg starter op på bootediskette, og i a skriver jeg format c:.
Fejlmeddelsen er forkert kommando.
Jeg er nået frem til at fejlen kan være, at der ikke er filerne format.exe og sys.com på startdisketten. Hvordan får jeg en brugbar startdiskette.
