langsom internet
jeg har et problem med hastigheden på min forbindelsen. jeg benytter et eksternt 56k modem.problemet er at når forbindelsen er oprettet og der bliver sendt og hentet data opstår der nogen lange pauser(mere end 60sek), hvor ingen data udveksles.
jeg har prøvet er deaktivere mit virusprogram, men dette ændre ikke noget.
kan det evt være et kommunikations problem mellem PC og Modem??
jeg vil gerne have bredbånd, men er nervøs for at det heller ikke vil fungere optimalt.
håber der er en som kan hjælpe mig
Mvh Peter
