Avatar billede makman Nybegynder
28. august 2003 - 15:01 Der er 5 kommentarer

Web / Logodesign tilbydes

Webdesign eller logodesign tilbydes..
Har du brug for et?
Så kontakt mig og vil aftaler en pris!
<a href="http://www.imagine.1go.dk"> iMagine </a>
<a href="http://www.coolkiller.1go.dk"> Personlig </a>
<a href="mailto:mikkel@jesusfreaks.dk"> mikkel@jesusfreaks.dk</a>
Avatar billede keysersoze Guru
28. august 2003 - 15:28 #1
nu er eksperten ikke et sted man må gøre reklame, så jeg tror desværre ikke du får det store ud af det. Samtidig kræves det nok (i hvert fald når du ligefrem snakker om priser) at kvaliteten kommer op på et lidt højere niveau - sorry to say
Avatar billede phylox2 Nybegynder
28. august 2003 - 16:01 #2
soze >>
Ja, det ligner i hvert fald ikke det, vi normalt tager penge for :o)
Avatar billede makman Nybegynder
29. august 2003 - 19:26 #3
Nejnej :D Det der er 2 private hjemmesider, Der er lavet efter hvordan folk sir det skal laves, Og det er IKKE taget penge fra :D Bare rolig :D
Avatar billede cozey Nybegynder
29. august 2003 - 21:38 #4
Hvorfor linker du så til dem, hvis du giver os ret i at de ikke har den krævede standart?
Avatar billede InboundCPH Novice
02. september 2003 - 11:42 #5
Du har meget at lære min ven, men hatten af for dit initiativ, du brænder for det, og det skal du nok få noget ud af!