Avatar billede superpeter Nybegynder
29. august 2003 - 20:12 Der er 15 kommentarer

Billig god router??

Er der nogle der kan andbefale en billig god router til adsl?? Og hvor kan den evt købes?
Avatar billede fun22 Nybegynder
29. august 2003 - 20:17 #1
Avatar billede espersen Novice
29. august 2003 - 20:18 #2
helt klart en Netgear RP614, ADSL Gateway Router incl. 4 ports switch, Plastik cover  10/100 Mbit til 499,- hos www.shg.dk

Kan køre både 10 og 100 Mbit på en gang...

har en selv- nem at sætte op og indeholder SPECIELLE FEATURES som :
- NAT firewall
- Parental control (herved kan man bestemme hvilke sider ikke skal kunne ses)
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2003 - 21:10 #4
Avatar billede superpeter Nybegynder
30. august 2003 - 15:23 #5
Leder faktisk efter noget endnu billigere.. Helst ikke meget over 300kr.
Avatar billede arne_v Ekspert
31. august 2003 - 18:37 #6
Så tror jeg ikke at du får noget ordentligt.

EDBpriser kan kun finde en:
  http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674877891

Og den har jeg ikke meget fidus til !
Avatar billede espersen Novice
31. august 2003 - 18:46 #7
enig med Arne....
Brug hellere lidt ekstra på det - det holder længere og du vil bliver mere tilfreds...
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
02. september 2003 - 11:01 #8
Avatar billede arne_v Ekspert
10. september 2003 - 21:56 #9
Tid at lukke spørgsmålet ?
Avatar billede b.b Nybegynder
22. oktober 2003 - 12:40 #10
Lukketid...???
Avatar billede espersen Novice
22. oktober 2003 - 12:50 #11
Gå efter Dlink'en  den er kommet godt ned i pris (358,-) - der er desuden flere her på eksperten der benytter den, så dermed er der gode muligheder for hjælp!

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674597895
Avatar billede espersen Novice
02. januar 2004 - 15:24 #12
lukketid ??
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 20:47 #13
Hvis du har fået svar på dit spørgsmål/løst problemet, bedes du lukke det ved at acceptere et eller flere af de rigtige svar.

Læs evt. her hvorledes: http://expfaq.1go.dk/?id=5#pointsystem.
Avatar billede espersen Novice
05. oktober 2004 - 17:13 #14
hvordan går det ?  husk at acceptere et eller flere korrekte svar
Avatar billede espersen Novice
12. marts 2005 - 22:28 #15
husk at lukke spørgsmålet ved at markere et/flere navne herude til venstre og klikke på Acceptér ;o)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester