Avatar billede swamboo Seniormester
30. august 2003 - 17:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brugerens netudbyder

http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=251776&name=pudser kan man under "de sidste 10 besøgere" se hvorfra besøget stammer - om det er tdc. Danmakr eller SINA. Kina -

Hvordan gør man det??
Er det noget man kan finde ud af via IP, eller er der en sladderhank et andet sted??
Og hvis det er IP - hvor finder man så en sporings-database??
Avatar billede taskmgr Nybegynder
30. august 2003 - 17:09 #1
Jeg har lavet et "halvt" system i PHP, som ligner nedstatbasic's.

Der finder jeg hostnamet udfra ip'en, og så er det bare at have et 'lille' array med nogle udbydere :)
Avatar billede swamboo Seniormester
30. august 2003 - 21:07 #2
Hvor kan man finde informationer om hvilke ip'ere der hører hjemme hvor??
Avatar billede aceofspair Nybegynder
31. august 2003 - 20:14 #3
Avatar billede swamboo Seniormester
08. september 2003 - 18:33 #4
Suk - ærgeligt at der ikke var en let vej til det... Lukker her...