Avatar billede jih Nybegynder
30. august 2003 - 19:53 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Javascript-menu-problemer på min side

på min hjemmeside --> http://www.clanmgp.tk/ <-- har jeg lavet en dejlig javascript menu... altså... koden er mega lang, og menuen er da fed nok, og den virker og det hele, men så snart jeg skifter side, kommer der en fejl, og menuen kommer ik frem igen... heller ik hvis jeg trykker "tilbage".... nogen?

//WebPsycho
Avatar billede jih Nybegynder
31. august 2003 - 13:59 #1
altså.... skal jeg bare slette menuen, eller hvad skal jeg? jeg vil helst ik slette den, da der kommer meget arbejde ud af at bygge en ny menu op... jeg vil helst lave federe og federe menuer, og ik fra et fedt template til et dårligere... er der nogen, som lige kan hjælpe mig med enten at få det at virke, eller at lave en flottere menu?

//WebPsycho
Avatar billede aceofspair Nybegynder
31. august 2003 - 20:24 #2
Jeg kan foreslå dig at se på http://www.dhtmlcentral.com/

Der er der en del menuer der allesammen er ret fede, og de virker...
For jeg kan ikke lige regne ud hvad det er der er galt med den...
Avatar billede jih Nybegynder
31. august 2003 - 20:52 #3
ej hvor fedt.... hvis du lige smider et svar ind, får du points... jeg giver dig 15 points... hvis du ik sys det er i orden, vil jeg gerne have en uddybet begrundelse for det... Jeg synes bare at siden du ikke svarede på mit spm rigtigt, trækker jeg ned... og da jeg er yderst taknemmelig for at du gav mig det link (som jeg sikkert meget nemt ku finde selv) vil jeg give 15 points, som tegn for min taknemmelighed... :)

//WebPsycho
Avatar billede jih Nybegynder
01. september 2003 - 09:25 #4
smider du lige et svar ind? så får du dine points... du får 20 alligevel... siden det var en stor hjælp... ;)
Avatar billede aceofspair Nybegynder
02. september 2003 - 10:25 #5
sorry, havde ikke set indlægget

her er et svar