Kom på nettet!
Jeg har en bror (sammen med nogle venner) som er i USA hvor de har bredbånd!De har to computere, hvoraf den ene kom på nettet bare ved at sætte stikket i den bærbare!
Den anden bærbare vil ikke på nettet! Og han har prævet alt mulig underligt! Den fungerede fint herhjemme i DK med bredbånd.
Er der en måde hvorpå jeg kan guide ham igennem en opsætning så den anullere alle tidligere forsøg og tilslutter den direkte til internettet???
Han har prøvet de der Guiden netværksforbindelse osv.!
