Avatar billede totterfc Nybegynder
31. august 2003 - 21:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Encore MP3 afspiller...Hilfe!

Hjælp mig lige med at finde linket til denne MP3 afspillers "maker". Jeg kan godt gætte mig til at det er Encore, men kan slet ikke finde deres www. Også så jeg gerne nogle anmeldelser fundet frem (som jeg heller ikke kan finde!).
Hvis du i øvrigt kan anbefale nogle MP3 afspiller eller har noget andet relevant at skrive så er du mere end velkommen.

På forhånd tak for din tid brugt.

MVH:
Tommy
Avatar billede totterfc Nybegynder
03. september 2003 - 02:24 #1
Hmmm?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. september 2003 - 17:01 #2
Hvis ikke du synes om Windows egen Media Player v 9.0 som kan hentes her -
http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?productID=E5F013AC-393C-419D-A2D5-7DB134CC1B32&freetext=&DisplayLang=da
så kan jeg da varmt anbefale Winamp som du finder her -
http://www.winamp.com/
Jeg bruger selv (med stor fornøjelse) Media Player.

/victor-1
Avatar billede totterfc Nybegynder
17. september 2003 - 20:06 #3
Ah doh...Det er en hardware mp3 afspiller. Men tak fordi du stadig gad besvare og undskyld hvis det kunne misforståes :(
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. september 2003 - 20:11 #4
Hardware - aha, så smutter jeg igen !

/victor-1
Avatar billede totterfc Nybegynder
17. september 2003 - 20:15 #5
Sorry mate :( Mit spørgsmål blev vist oprettet lidt sent, også glemte jeg vist at det ikke er alle der ved hvad jeg tænker :)

Jeg bruger i øvrigt både WM 9.0 og Winamp. Til music bruger jeg dog kun Winamp, men hjælpen fejlede ikke noget, mere mit ? :(
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. september 2003 - 20:20 #6
Det er ok !
:o)

/victor-1
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. september 2003 - 20:25 #7
Der sker vidst ikke mere her - skulle vi ikke få afsluttet så ?

/victor-1
Avatar billede totterfc Nybegynder
26. september 2003 - 09:19 #8
Hvorfor? Jeg har stadig ikke fået svar på mit spørgsmål? Hellere have det åbent end lukket vel?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. september 2003 - 17:34 #9
Korrekt, men så er det en god idé, at skrive et eller andet her en gang i mellem, ellers står spørgsmålet bare og bliver "gammelt" Men efter en periode, hvor der ingen svar eller komentarer kommer tilbage til dig, bør du i alles interesse lukke det ved selv at lægge et svar. Derefter kan du jo bare oprette et nyt, lignende spørgsmål. Begge dele vil i sidste ende, komme dig selv til gode.
Min kommentar den 25.09 var i øvrigt venligt ment :o)

/victor-1
Avatar billede totterfc Nybegynder
06. oktober 2003 - 12:54 #10
Ok vi lukker og slukker her. Jeg fandt aldrig ud af mere omkring den Encore afspiller der. Tilgengæld faldt jeg over en Creative NOMAD Jukebox Zen NX som til 200kr mere virker genial.