D-link switch + router
Vi har i vores andelsforening fået trukket kabler til lejlighederne og fået sat en D-link 1024R+ switch op.Når vi nu skal dele en 2Mbit ADSL forbindelse fra tele2 går jeg ud fra at vi skal bruge en router mellem switch og ADSL modem.??
Er der visse ting en router skal kunne???
Jeg har set på en D-link DI-804V, er der nogen der ved om den skulle kunne bruges?? eller har erfaringer med modellen??
