Avatar billede dj__christian Nybegynder
01. september 2003 - 16:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Datakabel til T68i

Jeg har lige lånt et datakabel af en ven til en sony ericsson, men windows XP kan ikke finde driveren til kabelt da det er et USB kabel... Er der nogen der har haft samme problem og måske har driveren?? eller ved hvor jeg kan finde dem??
Avatar billede ird Praktikant
01. september 2003 - 16:11 #1
Du kan ikke låse den op med hverken datakabel eller IR ... T68i'eren består af en speciel digital lås, som gør at du ikke kan låse den op... Kun med et specielt kabel til ca. 7500 kr.. ! Kik her :

http://www.se-fighter.com/

Paste. Det ved du jo godt
Avatar billede dj__christian Nybegynder
01. september 2003 - 16:12 #2
Ja ved jeg godt... men.. du kan jo bruge et datakabel til at læse tlf-bogen, og til at sende beskeder, og alt det der..
Avatar billede valbjorn Nybegynder
11. september 2003 - 22:13 #3
du skal hente driver fra www.sonyericsson.dk, under support tror jeg nok. Du skal så ind i enhedshåndtering, og fjerne driverne, som xp har prøvet at installere. Så skal du installere driverne. derefter sætte kablet i.
Driverne skal være til DCU-11, da de er xp certifikeret. Vil også virke selv om kablet er et DCU-10
/valbjorn
Avatar billede ird Praktikant
06. oktober 2003 - 12:37 #4
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Er det ikke ved at være tid til du giver lidt god feedback i denne tråd, eller lukker den ned igen
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 08:59 #5
mon ikke her snart kommer lidt feedback omkring problemet eller evt en afslutning!
Avatar billede dj__christian Nybegynder
13. oktober 2003 - 23:13 #6
rolig nu... har ik noget at kigge så meget på det.. men.. har heller ik brug for det mere.. det var oz kun et lånekabel.. men.. har ik min mobil mere da den er til rep...