Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 17:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogle der kender

en side lignende www.dot.tk hvor man kan få et domæne der nærmest sender en videre til ens side.

dot.tk har jeg prøvet, men der kommer aldrig en bekræftelses mail :-(

Men nogle der kender sider lignende??

EVT. med .tk, .net, .com, .org, osv.
Avatar billede melange Nybegynder
01. september 2003 - 17:51 #1
Skal jeg prøve igen :)

Når man har et .dk-domæne skal man betale en årlig afgift på 60,- (ex. moms) til DK-hostmaster, og det samme gør sig gældende for .com .net .org .museum eller hvilket topdomæne du nu kunne tænke dig (her går pengene bare ikke til dk-hostmaster men nogle andre).

De penge skal betales, og hvis du vil have et gratis domæne, er der jo nogle andre som skal betale det, og de gider "andre" ikke.
Derfor findes du ikke gratis domæner, men må nøjes med subdomæner som fx "anders-s.homepage.com"

mvh

Melange
Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 18:04 #2
nej det er forkert.---->www.dot.tk, læs det godt igennem.

Når du opretter dig der, får du en side der hedder f.eks www.anders-s.tk som sender dig videre til mit gratis domæne som du selv skriver www.anders-s.frac.dk ok?
Avatar billede melange Nybegynder
01. september 2003 - 18:09 #3
anders-s << ja jeg ved godt at .tk er en undtagelse, men det er også den eneste af slagsen, og kan kun lade sig gøre fordi at TK-hostmaster (eller hvad administratørerne af .tk nu end kalder sig) ikke kræver noget gebyr for domæner.

Men du spurgte om det findes andre af slagsen, og det kan jeg fortælle dig at der ikke gør.
Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 18:19 #4
ok tak.