Avatar billede henrikmoller Nybegynder
01. september 2003 - 19:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Reparere Siemens Gigaset 4000

Jeg har en Siemens Gigaset 4000 DECT - stor tyk men meget god telefon.

Desværre er den røget en gang for meget på gulvet så højttaleren er død.

Er der nogen der ved hvordan man skille sådan en klump blød plastic ad uden at ødelælgge den for meget?

MVH

Henrik
Avatar billede htmlkongen Novice
03. september 2003 - 21:52 #1
Det kan man ikke, lige den model er meget skrøbelig :S du er nød til at gå til forhandler, og det koster, det kan næsten betale sig at købe en ny. Det samme skete for min :(
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
08. september 2003 - 20:25 #2
Hej konge,

Det kan faktisk lade sig gøre. Sæt telefonen i en skruestik med forsiden fastklemt, først nedre halvdel. Du skal klemme lige ved kanten mellem de tohalvdele. Når du klemmer godt til kan du vippe bagsiden løs med en skruetrækker. Derefter klemmer du foroven - det kostede lidt skrammer men det er absolut muligt.

Nu sidder jeg bare og mangler en 'lin jia 01-39'

Pointene er dine alligevel, tak for hjælpen

Henrik