Avatar billede abpdk Nybegynder
01. september 2003 - 23:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ejer af telefonnummer

Jeg føler jeg burde kende svaret på følgende, men nu spørger jeg nu lige alligevel...

Hvor kan man henvende sig elektronisk (email, www etc.), for at finde ud af hvem der ejer/står bag et bestemt telefonnummer?

PS: www.kraks.dk, www.degulesider.dk og sikkert også andre, giver IKKE noget svar.

MVH
abpdk
Avatar billede roenving Novice
01. september 2003 - 23:40 #1
Prøv kermit:

<html>
<head>
<title>Hent telefonnummer</title>
<META NAME="Generator" CONTENT="Stone's WebWriter 3.5">
<script language="javascript" type="text/javascript">
    function searchTlf(val){
        if(val.match(/^\d{8}$/)){
            window.MyFrame.location="http://www.kermit.dk/socket.asp?tlf="+val;
        }
</script>
</head>
<body>
<div align="left">
  <table border="0" cellpadding="2" cellspacing="1" width="400">
    <tr>
      <td width="60" bgcolor="#ECEBEA"><font face="Verdana" size="1" color="#A61A1A"><b>&nbsp;Tlf</b></font></td>
      <td width="336" bgcolor="#ECEBEA"><input type="text" name="tlf" size="20" style="position: relative; width: 100%" onkeyup="searchTlf(this.value);"></td>
    </tr>
  </table>
</div>
<iframe id="MyFrame" name="MyFrame" style="width: 800; height: 800;">noget</iframe>
</body>
</html>
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. september 2003 - 23:49 #2
du kan spørge telefonisk på nummeroplysningen. men hvis ejeren af nummeret har sagt de ikke må oplyse noget så får du ikke noget svar.
Avatar billede klojs Nybegynder
02. september 2003 - 04:44 #3
Avatar billede abpdk Nybegynder
03. september 2003 - 21:20 #4
Desværre virkede heller ingen af jeres forslag, men jeg vælger dog at dele pointene ud alligevel. Hvis ingen andre vil ha' en bid af kagen (hvor end lille), så gir' jeg den bare til klojs.
Avatar billede klojs Nybegynder
05. september 2003 - 13:12 #5
Ihhh tak for det, men du havde ikke hørt noget fra mig hvis du hade taget dem selv, og giver dem gerne tilbage, hvis du fortryder eller hører for meget brok.
Avatar billede abpdk Nybegynder
05. september 2003 - 17:18 #6
Hvis det havde været mere end 15 point, havde jeg nok taget (i hvert fald) nogle af dem tilbage igen, men ikke for sådan en slat. Og bare rolig, jeg er ikke ligefrem ny her, så jeg er fuldt ud klar over at jeg ikke behøver at dele ud, hvis jeg ikke er tilfreds med svaret :)

MVH
abpdk