Avatar billede anders-s Nybegynder
02. september 2003 - 17:50 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

SVAR: hurtigt

Nogle der kender et sted hvor man kan oprette et domæne som så sender en videre til ens side.

f.eks hedder min side.

www.offpiste.frac.dk---> og så for at få et lettere navn kan man så oprette et navn som f.eks på www.yourdomain.tk. nogle der kender et sted lige som det.??

Det haster. 100 points til den der kommer med et svar
Avatar billede bredker Nybegynder
02. september 2003 - 17:54 #1
overskrift der siger , ja jeg ved ikke hvad
Avatar billede running_fast Nybegynder
02. september 2003 - 18:02 #2
lol - har du ikke spurgt om dette et par gange foer ?
Hvad vil du ha - et gratis .com ? .dk ? .. glem det ! du maa noejes med .tk
Avatar billede anders-s Nybegynder
02. september 2003 - 18:10 #3
hvad tror du? kloge åge.

Nej selvfølgelig ik.

Jeg kan såmen sagtens nøjes med .tk men nu er det bare sådan at det ikke virker med at få sendt sin bekræftelses mail.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. september 2003 - 18:28 #4
Det kan stort set alle domæner sættes op til, enten som det der hedder et pegedomæne, eller med kode, HTML eller javascript. Tal med dem du køber det andet domæne af, det er intet problem
Avatar billede running_fast Nybegynder
02. september 2003 - 19:13 #5
...det er vel et gratis sted du soeger, ik' ? Ellers har bufferzone jo ganske ret!
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2003 - 20:06 #6
http://www.eksperten.dk/spm/395484

DET er sgu ufatteligt!

pkt. 2.1.11: det er ikke tilladt at: oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

http://www.eksperten.dk/spm/395484

Du er anmeldt.
Avatar billede 7th Praktikant
02. september 2003 - 20:49 #7
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. september 2003 - 20:56 #8
anders_s du er også anmeldt herfra! Ufatteligt at du ingen respekt har!
Avatar billede anders-s Nybegynder
02. september 2003 - 21:39 #9
ok tak for nogle ordentlige svar

--->John Stigers Fra strynøgade, det her er sgu ikke det samme spørgsmål.

--->Tobias28. *LOL* Fjols. Du behøves ikke at anmelde mig dobbelt. *LOL*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. september 2003 - 22:36 #10
Skal vi gøre den triple? - du får såmen også lige en anmeldelse herfra - dog vælger jeg at fokusere på din omgangstone...
Avatar billede anders-s Nybegynder
02. september 2003 - 22:46 #11
ok.

sorry 7th du skulle vidt have haft ½ af pointene.

:=)
Avatar billede anders-s Nybegynder
02. september 2003 - 22:47 #12
Styr jer, og få et l.., jeg er blevet anmeldt.

Men ok.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. september 2003 - 22:48 #13
få et lam?
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. september 2003 - 23:00 #14
du er anmeldt igen anders_s for usober tone!
Avatar billede bredker Nybegynder
02. september 2003 - 23:08 #15
kontoen er ikke aktiv
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. september 2003 - 23:12 #16
synes også anmeldefunktionen opførte sig mærkeligt ;-)