ppoe-opringning hos tele2adsl?
Jeg har tdc lige pt... når jeg har en router (unix) skal jeg ringe op vha. ppoe til modem'et for at komme på. Dertil bruges et brugernavn og en kode...Jeg har modtaget alle papirer til tele2 og udstyr. Men skal man ikke også have et brugernavn og kodeord til ppoe hos disse?
Eller? :o)
Hvis nogen har installeret og ved hvor brugernavn/kodeord er, så sig venligst til.... vil gerne have mit Inet stadig virker her efter linien bliver konverteret :)
