Avatar billede itjan Nybegynder
03. september 2003 - 21:18 Der er 3 kommentarer

Onboard vil ikke !

Jeg har et epox 8rda3+ med onboard lan, jeg ikke kan få det til at virke.
Når jeg stikker stikket fra modemet i, lyser det grønt. Der er to stik til mb.
Nogen der har et bud?.
Avatar billede fido82 Nybegynder
03. september 2003 - 21:19 #1
heh, har nøjagtig samme prob. Opgav mit kort, og smed et 3com i  istedet
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. september 2003 - 21:24 #2
1:har du prøvet en bios update?
http://www.epox.nl/english/support/bios/socketa.htm

2: stikket fra modemmet, virker det på en anden PC hvis du gør det samme? (stikker det i)

3: hvad mener du med "der er 2 stik til MB" er det 2 netstik´eller hva?

4: kommer der nogle fejl eller noget, siden du ved det ikke virker?
Avatar billede itjan Nybegynder
03. september 2003 - 21:34 #3
1. Ja

2. Stikket fra modemet virker på mit indstikkort.

3. Der er tilslutning til 2 stik i modemet.

4. Det virker i indstikkortet, når jeg tager dette ud, og prøver et af de andre, lyser stikket grønt, men det virker ikke. De gælder begge stik.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester